Добар однос са децом, здрава комуникација која подразумева међусобно поверење, разумевање и сарадњу ученика и учитеља су најважније одреднице у образовању младих нараштаја. Када од малих ногу научимо да се међусобно слушамо, током живота ћемо се руководити принципима отворене и јасне комуникације.
Квалитетним, социјално пожељним, односно здравим комуницирањем, деца постају способна да изразе своје мисли и разумеју туђе. Развијају позитивна осећања и емпатичан однос према свету око себе, па је то кључна вештина која обликује социјалне односе детета и изграђује му самопоуздање. Сходно овом свом мишљењу, психолог наше школе Данка Јањић Крстић је у договору са Наташом Крстић, разредним старешином одељења ИИ/3, 29.10.2024. године, спровела са ученицима радионицу: “Чујем ја тебе, а да ли чујеш и ти мене?”, где је покушала да им помогне да схвате шта желе да постигну разговором – изразе потребе, мисли, осећања или можда очекивања? И да се притом међусобно активно слушају.
На креативан начин, кроз примере и вежбе прилагођене њиховом узрасту, ученици су имали прилику да стекну знања о вештинама комуникације.